🌱سلام به مهربانترین آقا… « 🌱 سلام به مهربانترین آقا …🌱 من شما را خیلی دوست دارم …🌱 ایران هیچوقت بیسرپرست نمیماند …🌱 شما دعا کن تا امام زمان (عج) انشاءالله زودتر ظهور کنند …🌱 امیدوارم بتوانم راه شما را ادامه دهم …»صدای دلهای کوچک اما محکم 💚💌 بخشی از نامههای پر از عشق و ایمانِ دختران دبستان تکریم برای رهبر شهیدمان، که الهامبخش قلبهای این سرزمیناند 🇮🇷عکسعکس
دیدگاهتان را بنویسید